Blogger-Bloger Blog ^_^

Saturday, May 19, 2012

Boyfie Bucket List

bangun2 tido je terasa nak update blog pasal 1 benda nie...,, emmm....,, korang ada list x apa nak buat dengan boyfie korang?? alaa...,ala2 macam bucket list 2..hee... aku xde la list kan betul2, dalam pale otak je... tapi ari nie, aku nak list kan kat sini...

ha..,, list2 nie benda yang aku nak buat dengan boyfie... yang aku rasa memang mostly memang xpernah dapat...sebab2nya adalah kerana aku memang jarang, ye, anda baca dengan betul, aku sangat JARANG keluar dengan boyfie... since yg pertama smpi yg latest... mungkin sebab long distance relationship, tapi masa skolah2 dulu pun ermmm.., memang xde lah dating g mana2...series xde...g pantai?? nope...xpernah... masa skolah dulu, ada skali je aku rasa aku dating betul, 2 first time keluar dgn boyfie masa 2, tros klua g The Mines, kat serdang 2....tp, 2 pun klua double date, dgn member kitorg yg kapel jgk..tp diorg da bese kuar...kitorg nie first time kan, mmg tgk wayang je, xde beli apa2, and no touch2 ok... ;D

ok...masa kt matrik pun ada 2/3 kali je kot klua dating ngn boyfie masa 2...sbb dye amek asasi kt uitm shah alam, so aku kt matrik jengka...bapak jauh kan?? haha... emmmm..., yg 2 pun masa first keluar, 1st jumpa stlh almost a year rapat..haha *yg nie nama je 1 skola 2 tahun form 4/5, tp xpernah la borak2..first move pun masa besday yg ke 17 aku...dye wish..ok... untuk boyfie skrg, zikri..., jarang jgk jumpa...tp dah pernah la pegy pantai n tmpt2 menarik lg..tp 2 la mslhnya..terlampau jauh kan..skali stahun je kot jumpa..huhu

so, kesimpulannya, aku nie bukan pompuan yg selalu klua dating dgn pakwe... emm.., hidup aku nie bahagia sgt sbb ada rmi kwn2 yg gila2 n rmi kazen2 yg gila2, yg rapat.. so, kitorg nie jenis slalu lepak dgn kwn2, n kazen2.... smpikan boyfie aku pun jeles nk mmpos dgn kazen2 aku.. *well, awek2 kazen2 aku pun jeles dgn kitorg2 nie..hee

disebabkan itu, aku ada banyak list yg aku xdpt nk buat dgn pakwe... jeles dgn kapel2 yg dekat2 nie..ciss....,, xpe2...,, sabo jelahh...haha

Boyfie Bucket List yang ke :

1.   pakwe datang rumah minx izin ngn parents aku nak bawak g date/makan malam..kikiki
2.   at least seminggu sekali g date...*memang mimpi la kan...huhu
3.   pakwe datang amek balik kelas or hantar g kelas...*okeyh, nie da mcm terlebih kan..haha
4.   nak g main ice-skating dgn pakwe =)
5.   nak hiking dgn pakwe kt tmpt best and sarapan pagi kt tmpt paling tinggi 2....
6.   nak pakai baju yg sama..haha.,.. *mcm annoyying bila tgk org tp aku nk jgk buat
7.   slalu hantar lauk kt pakwe yg aku sendiri masak utk dye rasa even xsedap pun dye wajib puji! hehe
8.   nak g konsert ngn pakwe..leh jerit gila2 dgn pakwe,..haha
9.   nak race kereta dgn pakwe, emmmm go kart ke, bwk kete kt highway yg xde org pun bole..haha
10. nak g tempat game 2, lawan segala jenis mainan yg ada, moto, kete, pukul2 binatang yg klua dr lubang    tikus mondok 2and sume benda lah!! hehehe
11. naik motor berkuasa tinggi dengan pakwe..haha *impian jelah nie..huk3
12. nak g pulau, and bercuti sama2....,, *nie mcm kategori lepas kawen je nie..haha
13. nak pakwe datang, bagi sejambak bunga ros putih pada hari birthday...,,

okey...,, 2 je kot nak...hehe..setakat ini.. *alaa selama nie aku xpernah pun minx apa2...series...huhu tp, tu la kan..mcm xkan pernah jadi je..haha...

till next entry.

X.O.X.O
-Dylalola Esparanza@2012-

No comments:

Post a Comment