Blogger-Bloger Blog ^_^

Monday, June 4, 2012

list xtiviti sepanjang study week kat rumah!~

holla!

haish...,,berdebu da 2 minggu xupdate... maaf ye, busy cuti kt rumah...haha...lau kat rumah memang malas lerr jawabnyee nak update... lebih baik tgk tv, masak/makan n tido..kannn??...hee

emmmm..,
sepanjang seminggu lebih sket nk 2 minggu kt rumah xde funny thing pun..., so aku rasa nak buat list je apa aku buat.xnk buat explanation pnjg2....haha

1. pergi wedding kt n9,johor and pahang dalam 1 hari. (tema dye sumeeeeeeee MERAH!)
2. hari esok pegi wedding kt seremban and pahang plak... (yg nie gold and purple plak..)
3. dok rumah jaga kucing. kucing selesema..setiap masa nak tido je, so asek tgk kucing je...
4. masuk dlm rumah kucing sbb ada 3 ekor anak kucing baru.
5.jemput adik balik sekolah and ++++ (akak mithali kan??)
6. memasak. haaaa, aku memang suka masak...sebab aku kuat makan. ada je bahan2 kt dapur 2 jd mknn aku. (cehh..padahal slalu msk paratha segera, nugget, fries, burger, pancake, maggie tumis bawang and kek batik..yg nie je la ulang2 aku msk stiap kali lapar...)
7. balik johor, tido 3-4 jam, balik n9 balik.
8. demam.
9.shopping berdua dengan kazen, mcd penuh so mkn gerai tepi 2...tp xhabes sbb demam.
10. masuk sume kedai nak cari blause utk skirt yg baru beli..da jumpa!! ngeehehe..xsaba nk pki nnt =)
11. pegy watson..pompuan, beselah kan g watson..xpon, guardian...FAV!
12. jumpa 1 kedai, offer sehelai rm8. ok berminat. tgh2 pilih dgn kazen, dye kata beli 2 helai rm15. lg berminat. tgh2 pilih lg, dye kata beli 5 rm30. wow!! aku kira2,maknanya sehelai rm6. ini da untung! so, aku n kazen pon beli tudung 5 helai untk rm30. hahahaha..borong~
13. cari sandal xbertutup and xde pembahagi jari 2 sbb kaki luka. tapi, X JUMPA.
14. aku demam xlarat jalan, xde tmpt duduk dlm mall, kitorg g masuk parkson tingkat baju pompuan, sbb ada kerusi kt situ. tp depan eskalator. masa mula2 ada laki duduk. so, wander around epi2 2, dye bangun je, zuppp! aku duduk. xtahan da.,.haha... dpt la duduk.kikiki

haa...., 2 je mampu ceritakan.. boring?? itu hidup aku. and aku suka je hidup aku nie., bahagia dengan family, kazen and kucing. pakwe?? emm.., dye busy...so, xde benda sgt la kan nak cerita...huhu..

ok, chiao dulu!

X.O.X.O
-Dylalola Esparanza@2012-

No comments:

Post a Comment